להכיר את הצעיר | צוות צעירים

< דפדפו ימינה ושמאלה בגלריה >

ניתן להגדיל את התצוגה בתנועת צביטה נפתחת


שלום לכולם ולכולן


שמחים להציג לכם פינה חדשה בעלון!

להכיר את הצעיר.

בכל שבוע נכיר מספר צעירים מהקיבוץ שנמצאים במסלולים שונים בחייהם. בשבועות הקרובים נעשה היכרות עם חברי קבוצת “מנטה” (מסיימי יב’).

מאחלים להם קליטה מוצלחת וקלה בקיבוץ!


נווה בר-לב


תחביבים: אני מתופף כבר 8 שנים

מה אני עושה בימים אלו: אני עושה שנת שירות בגרעין עודד של בני המושבים בנגב. אני עובד עם בדואים בבית ספר, מלמד אותם עברית. זאת עיקר העבודה ולאחר מכן אני עובד עם הנעורים בקיבוץ משאבי שדה. אני עובד בבית הספר עם ילדים בכיתות ה’- ו’ ובקיבוץ עם גילאי א’ עד יב’.

העבודה נותנת לי הרגשה טובה ומשמעותית.


אורי בנדיקט


תחביבים: אוהב כדורגל ומוזיקה.

מה אני עושה בימים אלו: עושה שנת שירות בקיבוץ עברון שזה ממש על נהריה. שם אני בעצם בבוקר בבית ספר יסודי, בצהריים במפגשים ואחר כך עד הלילה אני בנעורים, שזה קשוח אבל מספק. כרגע אני מפונה משם אז אני בקיבוץ.

מסר לקהילה: הרגשה מעולה, סוף סוף להיות חבר קיבוץ.


אילה כץ


מה אני עושה בימים אלו: אני עושה שנת שירות בקיבוץ מפלסים (בצפון העוטף). פתחו אותה השנה בעקבות ה- 7.10 כדי לעזור לשקם את הקהילה אחרי מה שהם עברו בחודשים האלה. בנוסף לגיבוש הקהילה אנו לוקחים חלק גדול בפן החינוכי של הקיבוץ בפורמאלי ובבלתי פורמאלי על מנת להוות לילדים מקום בטוח ונגיש המתאפשר בזכות גילנו. הילדים מרגישים בנוח לשתף אותנו יותר מאת הצוות הבוגר ובכך אנו מהווים חלק משמעותי בקשר בין מדריך לחניך.

את הליווי אנחנו מעניקים גם לילדי הגיל הרך וזאת על מנת לסייע לצוות הקיים.

בהמשך השנה נסייע למשקים השונים בקיבוץ ונעביר פעילויות ותעסוקות מהגיל הרך ועד לגיל 70 פלוס.

אני עובדת בבית התינוקות ובגיל הרך (בגילאים שנה עד גיל שלוש) ובשעות אחר הצהריים אני מפעילה מועדון למבוגרי הקיבוץ אשר המשפחות שלהן לא נמצאות בקיבוץ, על מנת לתת להם תעסוקה וחברה כמה פעמים בשבוע.


בתמונות: נווה בר-לב וכל חברי קבוצת “מנטה”.

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן