החבר במסכה 2 | סיכום ותודות

<דפדפו ימינה ושמאלה בגלריה >

ניתן להגדיל את התצוגה בתנועת צביטה נפתחת

צילום: עמוס גיל, טומי פטרובר


בואו ונספר לכם על מאחורי הקלעים של החבר במסכה 2


הכל התחיל לפני חצי שנה בערך, כנראה בזמן שהילדים אוכלים קרטיב מחוץ למינכל.

גלי מסתכלת לכיוון דורון אורן, שמיד מבין: הולכים על זה. טומי פטרובר באותו הרגע נקרא למקום, אופיר קאלך מגיעה יחד עם מתן קופרשטיין ויאללה, סוגרים עניין.

בשלב הבא, עם נתי גולדשטיין, קארן אייזנברג ודני בר על הקו – מחפשים תאריך לערב (וזה לא פשוט), סוגרים תקציב ויוצאים לדרך.

עכשיו מתחילה עבודת הליהוק ואחריה שעות רבות של חזרות עם המתמודדים שעובדים על השירים לפני שהם מגיעים לאולפן. וכשכל ההקלטות נגמרות, מתחילות עשרות שעות עבודה של טומי האלוף.

חודשיים לפני האירוע עופר גולדשטיין, שלא ממש ישנה בלילה, מקבלת את השירים ומתחילה להכין את הריקודים. היא מגיעה יחד עם רני לחזרות עם איילה כץ, אדווה איזנברג ומאיה אלדן.

דורון כבר עם המחשב של התאורה מתחיל בתיכנות, שחר שלום והצוות האדיר שלו – דפנה סיטנר, כרמית ברלב, יואב יוניסיאן וקרן חיון נפגשים איתנו ומקבלים יד חופשית לעשות מה שהם יודעים.

חודש לפני סוגרים השכרת תחפושות, ואחרי טלפון אחד לאנגליה ג’יימי האדיר מתחיל לעבוד על הסרטונים עם הרמזים שעזרו לנו להכין גלעד קאלך וליאור גולדשטיין.

בשלב הזה מגייסים את חגית קורן להכין ולפקח על יושר ההצבעה, וסוגרים את הקאסט הסופי עם דן קינמון, חביב ביראני ובילו קומאר שאי אפשר בלעדיו, בתוספת להקת הרוק של עומר ביטון, עידו אלעד ואיתי ראובן.

נשאר רק להיפגש עם השופטים שלנו: נעמה אהרון, עוזי אלון ואופיר, וכמובן מי שהולך להוביל את כל הערב – המנחה שלנו מנו ראובן.

שלושה ימים לפני הערב הגדול, סוף סוף האולם שלנו ואפשר להתחיל לעבוד.

צוות ההגברה עם רוני, יובל וליאור לשם, גיל אורן, ירון פרנק, ים פרנק, עידו אלעד, עידו רבונה, עדי אדוט, יערה פרנק, איזבל ברלינסקי, ניצן פרנק, ענבר גולדברג, עמית הגני ושחר מידן מבלים איתנו שעות ארוכות בהקמה ובחזרות וכמובן דורון, שעובר לגור באולם עד למופע.

דני, אורן אדר ועידו ינאי עוזרים לנו בכל מה שאנחנו צריכים, ואי אפשר בלי קצת הדפסות אצל רחל הרשקוביץ.

מגיע יום ההופעה. החזרה הגנרלית מתקיימת בצהריים וצריך כבר להתחיל לתעד! עמוס גיל, נורית קישיק והילה דגן מגיעים חמושים במצלמות, ומורן גולדשטיין מגיעה להלביש את כולם.

עשר דקות לפני המופע. המתח בשיאו. המשתתף החשוב ביותר מצטרף: אתם, הקהל, שבאים בהמוניכם ומאמינים במופע שלנו, ואת מה שקרה על הבמה מרגע זה – אתם כבר יודעים לבד…

זה הזמן לומר תודה רבה לכל הא.נשים בהפקת הערב. זה לא היה קורה בלעדיכם, אתם אדירים כל אחד ואחת מכם.

וכמובן תודה ענקית לכוכבים שלנו: קטי סקוט, הילה סיון, ארז חיון, עידו גמליאל, איתי הראל, מוטי ראובן, גאיה אדר והאלופה החדשה שלנו – סתיו דוד.

אתם כשרוניים, אמיצים, ומבחינתנו אתם כולכם ניצחתם בגדול.

אוהבים את כולכם ונפגש בעונה הבאה,

החברים במסכה – גלי ודניאל אורן

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן