מהנעשה בגיל השלישי | אלה בראון

ניתן להגדיל את התצוגה בתנועת צביטה נפתחת


לימודי העשרה לוותיקים בשנת הלימודים תשפ”ד (אוקטובר 2023 עד יולי 2024)


מזה שנים רבות שקיבוץ גן שמואל רואה בלימודי העשרה בגיל המבוגר חשיבות רבה, וגם היום אנו בוחרים להקצות לכך משאבים רבים בסל הרווחה של הגיל השלישי.

בהחלטת המזכירות האחרונה בעניין זה מתאריך 12.06.2019 נקבע כי התקציב שיעמוד לזכות חברים מעל גיל 67 לצורך לימודי העשרה יהיה זהה לעלות שני חוגים ב”מילוא” – 1700 ₪. נשים מגיל 62 ועד גיל 67 תהינה זכאיות לסכום של 850 ₪ בשנה – סכום של חוג אחד.

לאחרונה הובא הנושא לתשומת ליבינו, ומתוך הבנת העלויות הנדרשות הוחלט להעלות את תקציב לימודי ההעשרה בשנת לימודים זו, תשפ”ד, במילוא בלבד, כך שהזכאות לחבר – על פי עקרונות החלטת המזכירות ב-2019 – לא תיפגע.

המשמעות היא שחברות וחברים הלומדים שני חוגים במילוא, או חוג אחד במילוא וחוג אחד במוסד אחר – יוכלו להמשיך להשתתף בשני החוגים כפי שהיה בשנת הלימודים תשפ”ג.  

עם זאת חשוב לציין, שההחלטה על תוספת תקציב זו ניתנה לשנת לימודים זו בלבד, ותעלה לדיון שוב לקראת שנת הלימודים הבאה, תשפ”ה (שמתחילה באוקטובר 2024), כחלק מהדיון בתקציב הרווחה השנתי ומתוך התייחסות למצבו הכלכלי של המשק.

אני רוצה להודות לחברים שהעלו את הנושא בפנינו, וכן לארנון ודינה שראו חשיבות בנושא זה כחלק מקידום בריאות ורווחת החברים הוותיקים בגן שמואל.

אלה בראון

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן