מהנעשה בחינוך החברתי | יונת דומב

< דפדפו ימינה ושמאלה בגלריה >

ניתן להגדיל את התצוגה בתנועת צביטה נפתחת


שלום לכולם ולכולן


לאחר חודש עמוס של פתיחת שנה, חגי תשרי ובסיומו חופש סוכות – שבזכות הגשר של משרד החינוך הפך לחופש ארוך ומשמעותי – נשמח לשתף אתכם קצת מתוך המתרחש במערכת החינוך החברתי:

במפגשים נהננו מזמן היכרות מעמיק בכל מפגש, פעילויות בסוכה המרכזית של הקיבוץ יחד עם הסבים והסבתות, שיפוץ וצביעת המפגשים על ידי הילדים והצוות, הפעלות ג’אגלינג עם ערן צנטנר, יצירה עם סיגל גרביה, טיילנו בשדות של הקיבוץ, בים, בנחל וביער.

במסגרת הפנינג יצירה משותף לחברת הילדים, קישטנו את הסוכה המרכזית של הקיבוץ בעזרתן של אורית קוליקובסקי, אורלי ניסן והדס רייז. אנו רוצים לומר תודה רבה לכל מי שעזר, תודה על ההתנדבות והשיתוף בחדוות היצירה.

לסיום, חגגנו יחד כל חברת הילדים במסיבת ראש השנה מושקעת ביותר בהובלת קבוצת קוקוס האלופים (!!!) והצוות המסור של מפגש רימון.

בנעורים ניצלנו את החופש להיערך לשנה החדשה מבחינת נראות המועדונים ובתחומי העבודה והוועדות של הנערים.

קיימנו יריד עבודה בו הוצגו ענפי העבודה לשנה הקרובה: אנו מודים לנירית מזרחי, יובל סקוט, דניאל אורן, ניר רותם, נעמה אהרון וספיר רותם שהגיעו לדבר עם הנערים כל אחד על מקום עבודתו. לאחר היריד כל חניך השתבץ למקום עבודה שילווה אותו בשנה הקרובה.

ביריד וועדות הנערים הציגו את הוועדות שיפעלו בנעורים במהלך השנה הקרובה, וגם שם כל חניך בחר באיזה וועדה להשתתף.

צבענו את המועדונים וחידשנו אותם בריהוט ובמשחקי שולחן כדי שנוכל להנות מהשהות בהם יחד.

יצאנו לטיול זריחה, ראינו סרט בסוכה וחגגנו את החג וסיום החופש בארוחה משותפת בהובלה של קבוצת סיגלון האלופים!

קיימנו שיחה בנושא המחאה עם צעירים מהקיבוץ ופעילי המחאה מכרכור, לטובת חשיפה למתרחש בארץ ומתן מקום לשאלות ושיח. לצערנו הגיעו מעט מאד נערים ואנו מקווים שנצליח להמשיך ולדבר על נושאים חשובים אלו בעתיד.

בנוסף, נפרדנו מאנשים משמעותיים מאוד שהיו איתנו בשנים האחרונות: שי מיכאל, שי אורן ושירן זאודרר – אוהבים תמיד ומודים לכם על כל מה שהייתם ועשיתם בנעורים!!

לסיכום, אני רוצה להודות לצוותים החינוכיים על חופש מעשיר, מגוון, ושמח מאוד.

שבת שלום,

יונת דומב – רכזת החינוך החברתי

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן