מהנעשה בחינוך | חובב שלח

< דפדפו ימינה ושמאלה בגלריה >

התמונות באדיבות החינוך


הגיל הרך


הצוותים לשנה הבאה פחות או יותר סגורים ובשונה משאר המדינה אנחנו מאוד אופטימיים. יש לנו צוותים מקצועיים, יציבים יחסית ועם המשכיות משמעותית. גם בנושא שבוע מעברים אנחנו כמעט סגורים מול הבניין לגבי עבודות התחזוקה שיש לבצע בגנים במהלך השבוע הזה, ותוכניות ההכנה וגיבוש הצוותים לאורך השבוע מוכנות.

לצערנו, אולי בחסות החופש הגדול, יש לאחרונה יותר מדי כניסות לחצרות של הגנים וגם מקרים של “מיני ונדליזם”. אנחנו מבקשים ומזכירים: אין להיכנס לחצרות בתי הילדים ובטח לא להשאיר את החצרות בבלגן או יותר מכך.


המפגשים


החופש במפגשים היה מלא בפעילות עד עכשיו, והתוכניות להמשך דומות. אנחנו רואים את ההצלחות והחופש מתנהל היטב.

השבוע מפגש רימון היה עסוק ב”מרוץ לקיבוץ” שבו הילדים לומדים דרך משחקים על הקיבוץ. בנוסף, אנחנו מסכמים במפגשים שבוע מוצלח עם הפקת ארוחת ההתרמה, אירוח של ילדי ונערי מרכז הפנאי קלור במפגש ברוש, פעילות עם בית נחמה ועוד.

גם במפגשים כמעט סיימנו את הרכבת הצוותים לשנה הבאה, וכמו בגיל הרך אנחנו במצב טוב, מוכנים לשנה החדשה עם צוותים מקצועיים ועם המשכיות משמעותית מאוד.


הנעורים


ביטול קייטנת איל”ן, שלא היה תלוי בנו באופן מוחלט, קצת שיבש לנו את תחילת החופש עם “חור” של שבוע בלי פעילות מוכנה, אך למרות זאת הנעורים עסוקים ומתוכננת להמשך החופש פעילות רבה.

לפני שבוע בילו הנערים והנערות יומיים בכנרת, ובין כל הכיף, התקיים גם דיון של הצוות עם המוסדניקים על “המוסד לאן?” – מהו תפקיד החניכים? ומה תפקיד המדריכים? מה ניתן לעשות טוב יותר?

עדיין לא עיבדנו את התוצרים של הדיון אבל אנחנו בסה”כ מסכמים פעילות פורייה.

עקב יציאתו של שחק פרנק מהצוות, עדיין חסר לנו מדריך/ה לשנה הבאה ואנחנו עסוקים בנושא לא מעט.

בהזדמנות זאת אנחנו רוצים לאחל לשחק, שיוצא לחופש צעירים, הצלחה בעתיד ולהודות על שנתיים של עשייה בלתי פוסקת.


שבת שלום והמשך קיץ מהנה ובטוח

צוות החינוך

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן