מהנעשה בנעורים | סיכום ההבראה


הבראה 2023 התחילה כרגיל – בתעלול.

הפעם, ברוח התקופה, עשינו הפגנת ימין בעד הרפורמה המשפטית, בתוך חדר האוכל. מתנצלים אם זה גרם לאי-נוחות אצל חלק מהחברים, אבל ככה זה בתעלול.

במהלך השבוע התרחשו מלא חוויות ופעילויות! העלנו שידורי טי.וי גבעה, יצאנו ליומיים בכנרת, הרמנו הופעה שכמעט כל חברי הקבוצה השתתפו בה, ועוד הרבה: ערב תאטרון, הפנינג מים, ערב ‘המערב הפרוע’, ארוחות מפנקות וטעימות ואפילו הרקדת בוקר עם לייזר הרשקוביץ.

ארגון ההבראה היה מאתגר ומאוד עמוס, אבל זאת חוויה בלתי נשכחת ומיוחדת שאנחנו שמחים שעברנו. להביא רעיונות שאספנו מאז כיתה ח’ ברשימות בטלפונים למציאות הרגיש לא אמיתי. כל אחד ואחת בקבוצה תרמו חלק מעצמו כדי להפוך את התוכנית למציאות. אולי לפעמים לא בדיוק כמו שתכננו, אבל להסתכל אחורה על מה שעברנו, זו הרגשה נהדרת ובסופו של דבר היה כיף.

אנחנו רוצים להודות לצוות הנעורים שעזר לנו לאורך כל הדרך. ללייזר הרשקוביץ, לצוות חדר האוכל, להורים שלנו שעזרו בהכנת הארוחות, לגפן אהרון על העזרה בהקמת אולפן טי.וי גבעה, לדורון אורן, לים ויערה פרנק על העזרה בהפקת ההופעה והמסיבה. וכמובן לקארן אייזנברג ונתי גולדשטיין רכזות התרבות. תודה רבה לכל מי שעזר לנו לאורך הדרך.

קבוצת מנטה

כתבה: יוני פרלמן

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן