משולחן המזכירים | איריס ועילם


שלום לכולם ולכולן


אנחנו כבר ארבעה שבועות בתוך הלחימה. הכאב העצום על התופת שאירעה בדרום ממשיך ללוות אותנו כצל אפל וכבד בכל יום שחולף.

ההלם הגדול שהיכה בנו התחלף בלחימה נועזת על הבית ועל תחושת הביטחון של כולנו ובכך גם האמון הגדול שהופר מתאחה לו חזרה אט אט.

התמרון הקרקעי החל ועמו גם מתהפכת הבטן הדואגת לשלום חיילנו בקיבוץ ובמדינה לצד הציפייה להכרעת זרועותיו הרצחניות של חמאס.

אצלנו, לצד ביסוס שבוע ראשון של שגרה לצד הלחימה, אנו מרכזים מאמצים לסייע ככל שניתן למפונים הרבים המחפשים קורת גג ומסגרת חינוכית עבור ילדיהם.

צוות המורכב מאיריס ועילם (מזכירים), מזי (ו. פרט), ליאור ג. (ו. דירות), ספיר (נציגת הגיל הרך), ליאורה א. (מעורבות חברתית), רחל ה. (רכזת דיור צעירים) ואיילת ג. (רכזת אירוח מפונים) מרכז את הפניות הרבות שמגיעות, אוסף פרטים, משבץ בדירות ומרכז את הצרכים לאישור מערכת החינוך בקליטת הילדים.

זו עבודת קודש הדורשת המון זמן וקשר אישי עם המתעניינים הרבים. כל קליטה שכזו שאנו מצליחים לתפור, מספקת יציבות, תקווה ואור למשפחות הנמצאות כבר חודש ימים על מזוודות, ללא בית וללא מסגרת עבור הילדים.

מערכת החינוך מגויסת להעמיס על עצמה עוד ילדים ואנו מקווים שבמהלך השבוע הקרוב ייקלטו ילדי מפונים חדשים במסגרות השונות שלנו.

הפניות הולכות וגוברות ואנו נמצאים במחסור של פתרונות דיור. אנו פונים מכאן לכל החברים, הצעירים והחיילים שאינם מתגוררים על בסיס יומי בדירתם לסייע לנו במאמץ הקליטות: כל מי שיכול לפנות את דירתו לתקופה של 3 חודשים זה יכול מאוד לעזור לנו.

בנוסף, כל מי שרוצה לחבק את משפחות המפונים ולהכין להם פינוק או אפילו לאמץ משפחה – מוזמן לפנות אלינו ואנו נסייע ביצירת הקשר.

שבת שקטה לכולנו,

איריס ועילם

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן