משאבי אנוש צעירים | עדכונים


סיכום שנת הלימודים תשפ”ג ופתיחת שנת הלימודים האקדמית תשפ”ד


שנת הלימודים האקדמית תשפ”ג הסתיימה רשמית בספטמבר האחרון, ובאוקטובר הייתה אמורה להיפתח שנת תשפ”ד – אך לנגד האסון שתקף אותנו נטרפו הקלפים והעולם האקדמי הושפע בהתאם. בכל מוסדות הלימוד בארץ הלימודים נדחו מספר פעמים ע”פ החלטות המדינה.

החזרה ללימודים החלה באופן חלקי והדרגתי כבר בחודש נובמבר, כאשר מספר מאוד מצומצם של סטודנטים חזרו ללימודים או להתמחות (למשל סטודנטים למקצועות בתחומי הרפואה/החינוך).

לאט לאט למדנו להתנהל לצד המציאות החדשה, ואחרי הלם הראשוני כולם.ן נרתמו לעבודה בענפים השונים (החל מעבודת חוץ, במפעל, בחינוך והענפי המשק השונים). זאת מתוך הבנה כי לאור החזרה המאוחרת ללימודים, ככל הנראה לוח השנה האקדמי ישנה את פניו ולא יישאר זמן רב לעבודה במהלך חופשות הסמסטר והקיץ.

ממש בימים אלו רוב הסטודנטים מתחילים את שנת הלימודים האקדמית. אני נמצאת בקשר עם כולם וכמובן גם עם הסטודנטים המשרתים במילואים, ומביעה בפניהם הערכה ודאגה רבה. אנו מודעים להקרבה שלהם, גם במישור האקדמי, ונירתם לסייע להם ככל שנוכל לאחר שישתחררו מהשירות ויוכלו להתחיל ללמוד, נתמוך ונעשה התאמות ככל שנוכל על מנת להקל עליהם את ההשתלבות מחדש ולסייע להדביק את הפערים שנוצרו.

בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל הסטודנטים שלנו על המאמצים להתנהל כרגיל גם בתוך הסערה, על הגמישות ויכולת ההסתגלות לשינויים הלא צפויים שנכפו עליהם והכי חשוב על ערוץ התקשורת הישיר שאתם.ן מנהלים מולי- שהוא כה חשוב והכרחי לצורך המשך העבודה שלנו יחד בתקופת הלימודים.

בברכה לחזרת המילואימניקים והחיילים בריאים ושלמים, השבת החטופים, החלמה מהירה לפצועים, ונחמה למשפחות הנופלים והנופלות, ולימים טובים יותר,

עינבר, משאבי אנוש צעירים.


בקישור מטה מצורף המסמך המלא אליו מצורפת רשימת הלומדים לשנת תשפ”ד

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן