גינה לי חביבה: שת”פ משולש

הגיל השלישי | הנעורים | גינות נוי

< דפדפו ימינה ושמאלה בגלריה >

התמונות באדיבות תמי כץ


מהו פרויקט הגינות?

פעילות שבה ילדים ונערים מהחינוך עוזרים לחברים מהגיל השלישי בנקיון, טיפוח וסידור הגינות הפרטיות שלהם


מהי מהות הפרויקט?

הפרויקט התחיל מתוך צורך של חברים שפנו לתמי כץ וניר רותם, אך מהותו האמיתית היא החיבור והנתינה שמרחיבה את ליבם של כל מי שלוקח בו חלק


מי לוקח חלק בפרוייקט?

תמי יוצרת קשר עם החברים. לאחר שמתגבשת רשימת גינות לטיפול, ניר ותמי מסיירים בהן וניר מנחה מה ניתן לעשות בכל גינה. שי אורן ומדריכי הנעורים מנהלים הרשמה, והנערות והנערים מגיעים מבחירה ומתוך רצון לתת


כמה מילים מהלב

שי: שמח שהצלחנו לקיים את הפרויקט כחלק משבוע המעשים הטובים. אני רואה חשיבות רבה בקיום הפרויקט, שהוא דרך להחזיר, ולו במעט, לחברים שבזכותם הקיבוץ האהוב שלנו קיים.

ניר: זו יוזמה מאוד יפה וחשובה בעיניי. לצערי קצרה היד של צוות הנוי מלעזור לכל החברים והחברות בגינות הפרטיות, אז אני ממש שמח על הנוער המוצלח שלנו, המדריכים, ותמי, שיכולים לתת יד איפה שאנחנו לא מצליחים. יישר כוח!

תמי: הפרויקט מרומם את הרוח! החברים נרגשים והנערות והנערים באים בשמחה וממש ניתן להרגיש את זה באוויר (שבמזל לא היה לח כ”כ באותו יום). חניכי הנעורים עבדו במרץ רב והחברות דאגו לפנק את כולם בסיום העבודה – תודה רבה על כך!

פרויקט הגינות קרוב מאוד לליבנו. על אף חוסר העקביות בשנתיים האחרונות בשל הקורונה, כולנו תקווה שהוא יהפוך למסורת מקרבת ומשמעותית לכל הצדדים.

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן