מנהל.ת תחום עובדי החוץ
ועסקים קטנים
התפקיד: ניהול וארגון פעילות עבודת חוץ ועסקים קטנים, במטרה למקסם את פוטנציאל ההשתכרות ומתן מענה מקיף לצרכים השונים הנובעים מעבודת חוץ, תוך שמירה על הנהלים עליהם הוחלט.
דרישות:
- ניסיון ניהולי והיכרות עם תחום עבודת חוץ
- היכרות עם מבנה תלוש שכר, שיטות העסקה, זכויות סוציאליות
- היכרות עם תחום דיני עבודה ושכר
- יחסי אנוש טובים
- כישורי מחשב, office, היכרות עם תוכנות הנה”ח – יתרון
היקף המשרה: 60%
חברים וחברות המעוניינים ומוצאים עצמם עונים לדרישות התפקיד, מוזמנים להגיש מועמדות ו/או לברר פרטים נוספים עם שלי לנדסמן או אלון קרל.