רגע של נחת | הפרוייקט של מתן בראון


“הפרויקט של מתן בראון” התחיל לפני 3 שנים, בערך בתקופת הקורונה, בזכות עודד צנטנר ז”ל, שהכיר לי את המפיק, ראובן חיון. עודד הפיק אצלו שיר שהוא כתב, והוא המליץ לי בחום עליו.

מאז כבר הספקתי לעשות אצל ראובן אלבום אחד של 14 שירים, אותו שלחתי לתחנות הרדיו, והשמיעו ממנו כמה שירים בתחנות רדיו קטנות.

לאחר האלבום הראשון, הייתה לי ממש נפילת מתח, ועזבתי את המוזיקה וההלחנה לכמה שבועות, עד שיום אחד ראיתי סרטון ביוטיוב, שמסביר איך צריך להיות מבנה של שיר, והבנתי שמה שעשיתי עד עכשיו היה טעות. ישר רצתי לפסנתר בחממה למוזיקה, והתחלתי לשפץ את את השירים שאהבתי מהאלבום הקודם, והוספתי עוד הרבה שירים חדשים עד שהיו לי כ-30 שירים ברפרטואר, שכולם הולחנו במבנה החדש שלמדתי.

עכשיו אני עובד על אלבום חדש, גם הוא יכלול 14 שירים. את השירים כתבו לי מספר אנשים, בהם: גילה אולייר, ליהיא אבגר, ניסים מנחם, בן הדר ז”ל ועוד.

את השירים מבצע ראובן חיון, המפיק. לאחרונה השתתפתי בקורס כתיבה והלחנת שירים של יהלי סובול, סולן להקת “מוניקה סקס”, בבי”ס רימון. בקורס היינו צריכים להגיש שיר מולחן בכל שבוע, וגם זה תרם להעשרת הרפרטואר של “הפרויקט”. מצורף השיר האחרון שיצא במסגרת הפרויקט.

האזנה נעימה ושבת שלום,

מתן בראון

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן