העולם שייך לצעירים | יונת דומב

בימים אלה אנו מרכיבים את צוות הצעירים החדש. תפקידנו הוא ליצור קשר אישי עם הצעירים, להבין מה הם רוצים לקדם ולעזור להם להגשים את עצמם, אם זה במסגרת החובות מול הקיבוץ, אם במימוש הזכויות ואם בפן החברתי והתרבותי.

הצוות המתגבש יגיע לשיחת קיבוץ והצבעה בקרוב, והוא מחולק לתתי-צוותים בנושאים שונים: תרבות צעירים, ליווי אישי ודיור. לצד הצוות ימשיכו לעבוד מזכירות צעירים (שכבר פעילה וחברים בה יחד איתי עינבר קדם אסייג – מש”א צעירים, עילם בר לב – מזכירות, מזי אובר, סיון מרגי לשם ומירב כהן) ומש”א צעירים – כאמור, עינבר קדם אסייג שעובדת מולי ומרכזת את כל תחום העבודה, חופשים והסדרי לימודים. בפינות הבאות בעלון נרחיב ונפרט על כל אחד מהתחומים הללו.

היום (שישי) נקיים אירוע שיפור פני שכונה בשכונת החיילים ובסופו הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה הבאה עלינו לטובה. צוות תרבות צעירים שהרים את מסיבת שבועות בדשא חדר האוכל (בתמונה מעלה) כבר עומל על מסיבת סוכות חגיגית, וצפוי לנו גם מפגש סטודנטים לפתיחת שנת הלימודים האקדמית.

דלתי פתוחה בכל שאלה ובקשה וניתן ליצור קשר במייל או בטלפון.

אני מאחלת לכולנו, צעירים ומבוגרים כאחד, שתהיה שנה טובה, שנה של תקשורת, עשייה והגשמה. שנדע לקיים דיאלוגים בריאים ומקדמים, שנהיה גאים בבית שלנו ונרגיש תמיד שיש לנו מקום.

להתראות, יונת.

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן