ועדת רכב | עדכון לציבור


לכל בית גן שמואל שלום


לפני קצת יותר מחודשיים נכנסתי לתפקיד רכז ו. רכב וקיימנו כבר מספר ישיבות.

בראשית דברי, ברצוני להודות מקרב לב לאריה זומרפלד על ארבע שנים מורכבות ביותר בריכוז הוועדה שהתבטאו בעיקר באין שגרה, עקב הקורונה והמלחמה. אריה ממשיך להיות חלק מרכזי בצוות המזכירותי שהוקם לצורך ניהול נכון יותר של משאב הרכב שלנו בקיבוץ. הצוות אמון על בחינת משאב זה בכל היבטיו והמנדט שלו הוא לסמן מעין “מפת דרכים” לקביעת תמהיל הרכבים בסידור ושמירת כשירות הצי ותחזוקתו על פני תכנית רב שנתית על מנת שאיכות הרכבים בקיבוץ תוכל להישמר ולענות לכל הצרכים.

ו. רכב, היא האמונה על מדיניות ניהול צי הרכבים שבסידור הרכב, הקלאבקרים שבסידור והעגלות (שלהן יש אחראי ייעודי מטעם הוועדה לנושא). אנו מנסים לתמרן מול הצרכים והרצונות השונים של חברים, ענפים, עובדי חוץ ופעילויות קהילתיות שונות. על מנת לעמוד בכל הדרישות והצרכים המשתנים על פני השבוע ובמשך השנה, תוך עמידה בתקציב מוגדר, אנו כוועדה נדרשים לגמישות מול הצרכים ,כמו גם לעיתים, גם נוקשות, אל מול הנהגים והנהגות, וזאת על מנת לשמור על צי רכב תקין, מתוחזק, נקי ושמור עד כמה שניתן בארגון גדול רב גילאי ורב פעלים כמו גן שמואל.

לצערי השנה יצאו 9 רכבים מפול הרכב שלנו בצורה לא מתוכננת עקב תאונות טוטל לוס. חשוב להבין שבראש ובראשונה אלו תאונות מסכנות חיים, ולכן אם הנהג.ת מהקיבוץ הם הגורמים לתאונה, אנו סוגרים את הכפתור והמספר מיידית עד לקיום בירור עם הנהג.ת ולאחר הבירור מחליטים מה המשך הסנקציה (ההחלטה במלואה באתר הקיבוץ עוד משנת 2018). האפקט השני של תאונה כזו, הוא כמובן מחסור מיידי בסידור הרכב, מה שמשפיע על כלל הציבור. אנא מכם סעו בזהירות!


להלן מס. עדכונים חשובים:


שבוע מעברים:


שבוע מעברים לפתחנו, בבקשה הקדימו הזמנות נסיעה לשבוע הזה על מנת שעמיר ולן (סדרני הרכב המסורים שלנו), יוכלו לענות על בקשותיכם.


סדרן תורן:


במשך שעות אחה”צ בימי השבוע ובעיקר בסופי שבוע, יש לנו מתנדבי סידור רכב שתפקידם לפתור בעיות דחופות מ”היום למחר”, אנו מעדיפים כי תפנו לסדרן התורן דרך קריאת שירות במקומי על פני שיחת טלפון, כיוון שבפניה טלפונית במקרה ואין מענה – הסדרן התורן אני יודע אל מי לחזור ואתם נשארים ללא פתרון וחבל.


ארון סידור הרכב:


לעיתים יש תקלות בתפעול הארון שאנו מנסים לפתור באופן מערכתי אל מול היצרן. לפיכך אם נפתחת הזמנה אבל הארון לא נפתח או שהחזרתם מפתח והנסיעה לא נסגרה – צרו במיידי קשר עם עמיר, לן או הסדרן התורן (במקרה הזה טלפונית), על מנת שיפתח לכם.ן את הארון מרחוק וישחרר את המפתח.

אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים לסדר תקלה זו.


גרורי רכב:


ישנן ארבע עגלות בגדלים שונים השייכות לסידור הרכב לטובת הובלות. לשמחתי גל פיטוסי התנדב למשימה החשובה ויהיה האחראי על צי העגלות.

לבקשת ו. תכנון, יועברו העגלות ממגרש החנייה למיקום חדש וגם אופן הזמנת העגלות, לקיחתן והחזרתן ישתנה. גל מגבש עכשיו את המענה הטכני לנושא זה וכשנגיע לידי ביצוע נעדכן את הציבור כמובן. תודה לגל פיטוסי על הנכונות והיוזמה.


מסך הודעות בסידור הרכב:


בקרוב נפעיל במסך בחדר סידור הרכב, שירות הודעות רצות ברצף שבו יעודכנו כל החידושים בצי הרכבים וכן אינפורמציה שוטפת מטעם הוועדה.


תחנת ניקוי רכבים:


אני מנצל את הבמה הזו להודות למני הרפז על השקעתו הגדולה בתפעול, ניקוי ותיחזוק התחנה לטובת הציבור כולו. לאחרונה צבע מני בעצמו את סימוני מיקום הרכבים (המלבנים), על מנת שיכנסו 2 רכבים בכל שטיפה. אנה הקפידו על עמידה בתוך המלבנים ובעיקר השאירו את המקום נקי ואת הציוד במקומו לטובת כולנו.


ניקיון ותחזוקת רכבים:


נושא שעולה תמיד, וחשוב תמיד שיעלה – אנא החזירו רכב נקי עם לפחות חצי מיכל דלק לבאים אחריכם. על כל תקלה קטנה בבקשה להודיע לשקד אהרון קצין הרכב, או לכתוב בקריאת שירות במקומי. נודה מאוד בכלל לכל הערה בקשר לתחזוקת הרכב, או לתקלות שונות, כי אז אנחנו יכולים להגיב במהירות ולהכניס את הרכב לתיקון בעיקר בנושאי בטיחות (אורות, מגבים, פנצ’רים, רעשים שונים, חלקי טמבון שנפלו וכו’), וכמובן שעל כל פגיעה ברכב, אדם (חו”ח), או עצם כלשהו – יש לדווח לשקד במיידי.


רכבים היברדיים:


הטכנולוגייה מתפתחת ועם התחדשות צי הרכב שלנו, אנחנו רוכשים גם רכבים חצי חשמליים (היברדיים).
יש נהגים ונהגות שלא מעוניינים.ות לקבל רכבים כאלו משלל סיבות.
מי שבוחר.ת שיסודרו לו או לה רק רק רכבים רגילים (שאינם היברדיים), בבקשה לפנות לעמיר בנושא ועמיר יסדר זאת דרך תוכנת סידור הרכב.


לסיום:


תודה לציבור שבחר בנו כוועדת רכב,. אנו פועלים עוד בשלל נושאים היקפיים לתחום הרכב כמו חניות, זמינות קלאבקרים לחברים, עמדות טעינה ובעיקר מנסים לענות על כל הצרכים בתחום הרכב.
חברי הוועדה הם: יזהר אלדן (יו”ר), שקד אהרון (קצב”ת), עילם ברלב (מזכיר), עמיר לייזון ולן קולהאס (סדרני רכב), איילת גיל, אהרון שיינקמן, דרור סופר ואמיר יצחייק (אזרחים).

אנא הרגישו חופשי לפנות לכל אחד מחברי הוועדה בכל נושא או ישירות אלי.

בברכת נהיגה בטוחה ובתקווה לבשורות טובות,
יזהר אלדן
ניתן לפנות אלי לנייד, או למייל

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן