מכתב פרידה ממשפחת ששון


חברי קיבוץ גן שמואל היקרים,


בלב מלא הכרת תודה, אנו כותבים אליכם מכתב פרידה זה. החודשים שחיינו בקיבוץ היו עבורנו פרק מיוחד ובלתי נשכח בחיים. הקבלה החמה והאוהבת שזכינו לה, ההתייחסות האישית והנכונות לסייע בכל עת, הפכו את התקופה המאתגרת שעברנו לאפשרית ואף נעימה.

ברצוננו להביע את תודתנו העמוקה לכל אחד ואחת מכם.ן שתרם ותרמה משמעותית עבורנו לחוויה המיוחדת הזו.

תודה מיוחדת ליונת ועמית דומב ולבנות ריף, סול וגפן, שחיברו אותנו לקיבוץ בתחילת המלחמה ודאגו לנו בכל שלב ושלב. חמימותכם והסיוע הבלתי פוסק שלכם היו עבורנו נקודת אור בתקופה קשה.

אנו מודים על יחסי שכנות טובים שהיו לנו עם אילת ברדה (ואמא שלה עדה), משפחת בראון (מאיר ואשתו), מיכל סער, סלביה ברלינסקי, אסנת ואלן ברדה. מודים על הקבלה החמה, העזרה והשיתוף. הרגשנו ממש כמו חלק ממשפחה, תמיד מוכנים.ות לעזור ולסייע ותמיד התעניינו בשלומנו. תודה גם לשכן הרחוק קצת גל מזרחי שעזר לנו להניע את הרכב.

תודה לצוות המכבסה, ובפרט למיכל נחמיאס מהקומונה, על הסבלנות והמסירות בעזרה בכיבוס הבגדים וקיפולם. תודה גם לגיל גולדשטיין על ההסבר הראשוני והסיוע במכבסה בתחילת הדרך.

חשוב לנו להודות ללזלי ערמון על הליווי, ההקשבה, ההכלה והעזרה. מעריכים את הכל מאוד.

תודה לאיילת גיל, האחראית על המפונים, על כל העזרה והתמיכה לאורך כל הדרך. על מענה לכל בקשה קטנה וגדולה.

תודה ללִיאור גולדשטיין, האחראי על הבתים, על המעורבות והסיוע בכל הנוגע לשיבוץ שלנו בבתים בקיבוץ ומעבר.

תודה גם לעילם בר-לב, מנהל הקהילה, על המעורבות האישית, הקשב והעזרה הרבה. מעריכים את זה מאוד.

לסיום תודה ענקית ומיוחדת לאמנון רותם שוויתר על הבית שלו למעננו ונתן לנו להתגורר בו במשך תקופה ממושכת ברוחב ואמון לב זה ממש לא מובן מאליו!

כל אחד ואחת מכם.ן וכל חברי וחברות הקבוץ בכל נקודת זמן של שהייתנו ובכל מקום בין עם זה על השביל, חדר אוכל בריכה מדשאות נתן לנו להרגיש רצויים ושייכים. ובכך תרם.ה לחוויה הנעימה והמיוחדת.
השתתפותנו באירועים השונים, והשיחות הכנות עם חברי הקיבוץ, יצרו אצלנו תחושה של משפחה. מעבר לעזרה המעשית, מה שהכי השפיע עלינו הוא ההרגשה שהיינו חלק ממשפחה גדולה. כולנו התקבלו בחום על ידי חברי וחברות הקיבוץ, והרגשנו שייכים.

מעריכים מאוד ומרוגשים מהתייחסותכם הנעימה הפתוחה והמקבלת.

אנו מודים לכם על כך שהראיתם לנו את פניה היפות של הקהילה, ועל כך שלימדתם אותנו את משמעותה של סולידריות אנושית. החום, האהבה והתמיכה שגיליתם.ן כלפינו, יהוו עבורנו השראה לדרך.

אנו נושאים אתכם בלבנו, ונזכור תמיד את החודשים המיוחדים שלנו בקיבוץ גן שמואל. מאחלים לכם המשך שגשוג ופריחה.

באהבה והערכה עמוקה,

משפחת ששון

דפנה, יניב, עפרי, מגלי ויהלי.

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן