מעורבות חברתית | ליאורה אורן

< דפדפו ימינה ושמאלה בגלריה >

ניתן להגדיל את התצוגה בתנועת צביטה נפתחת


קצת מאירועי החודש האחרון


ביום שישי ה-17.02 אירחנו במגרש הכדורגל משפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים ליום כיף.

רותם כרמי (אשכנזי) מנהלת את המרכז למשפחה במועצה המקומית פרדס חנה כרכור, מרכז הנותן מענה למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים. היא פנתה אליי בבקשה לערוך להם יום כייף למשפחות וכמובן שנעניתי בשמחה.

פניתי לארנון כץ (רכז שירותים) שנענה לבקשתנו להקצות את מגרש הכדורגל, לשי אורן שנענה בשמחה לעשות טיול בטרקטור עם כרכרות ולהפעיל בעזרת חניכים מהנעורים את הטאבונים (תודה מיוחדת לתמר רון הנפלאה). תודה לעמרי קוליקובסקי שפתח ברצון את קיר הטיפוס וגייס את דוד כץ, יניב אלעד וים פרנק להפעלת האתר. תודה לאסף גביש שהביא תפוזים לעמדת סחיטת המיץ. בשטח עצמו עזרו מאוד ילדיה של רותם: גלעד, שירה ויובל, ואיתם אושר ונועה ציפרוט. את כל האירועים צילם גיל אורן.

האירוע הוכתר כהצלחה עצומה! ההורים והילדים נהנו מאוד והודו לנו מכל הלב.

שוב הבנתי כמה בקלות אפשר לארגן פה אירועים לטובת מי שפחות בר-מזל, ולחלוק את כל הטוב שיש לנו להציע – החומרי והאנושי.

במבצע משלוח מנות בשיתוף התנועה הקיבוצית, חברות וחברי הקיבוץ תרמו ביד נדיבה חטיפים מלוחים ומתוקים לטובת עמותת לא עומדות מנגד.

זוהי מסורת שעובדות ועובדי המניכל מתגייסים לעזרה, אוספים את התרומות, ועוזרים לי בכל מה שאני מבקשת. תודה גדולה לכם: מורן, מיכל, לאורה ורונן!

ילדי המפגש הבוגר ארזו את משלוחי המנות, אחרי שערכנו שיחה מקדימה מעניינת ומרגשת, על חשיבות הנתינה למי שהחיים פחות האירו לו פנים.

תודה גדולה לאיילת גיל שעזרה בארגון, לים פרנק ונועם, מדריכי המפגש הבוגר, שרתמו את הילדים והניעו אותם לעשיה. אתם פשוט נפלאים!

ולבסוף – פרויקט שמתרחש מספר שבועות בבית דורות.

אורי בארי (הבן של נעמה ושרון) ורני חיימי (הבן של שני ומורדי), תלמידי כיתה ט’ בבית ספר גוונים, חיפשו מקום להתנדב במסגרת “מחויבות אישית”. מכיוון ששניהם מנגנים על גיטרה, נעמה הציעה שיצטרפו אליי ואל אברמלה פרנק ומישה בר אילן לקבלת השבת הקבועה שאנו עורכים בבית דורות.

ההצעה המצוינת (כמו כל ההצעות של נעמה) מאוד שימחה אותי. אורי, רני ואני נפגשים באמצע השבוע, עוברים על השירים, וביום שישי כולנו שרים ומנגנים ביחד. המפגש של הנערים עם דיירי בית דורות, משפחותיהם, והצוות המסור של הבית – גורם אושר רב  לכולם.

גם אורי ורני נהנים מהמפגש ומהיכולת שלהם לשמח את דיירי הבית, ואם במקרה הם לא יכולים להגיע, הדיירים מאוד מתאכזבים. מיותר לציין שאני מאוד נהנית משני הנערים המקסימים הללו.


בצל כל האירועים הקשים שמתרחשים מסביבנו, קורים גם דברים נפלאים. המון א.נשים, ילדים וילדות, נערות ונערים טובים באמצע הדרך מוכנים תמיד להושיט יד. אשרינו שהתברכנו בהם.

זו הזדמנות לומר לכל אחת ואחד מכם שרוצים להציע פרויקטים התנדבותיים, לפנות אלי. מבחינתי, הכל אפשרי!

שנזכה תמיד להיות בצד הנותן,

ליאורה

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן