משולחן המזכירים | איריס ועילם


שלום לכולם ולכולן


בחודשים האחרונים, לצד התהליך גן שמואל היום ומחר ושאלון העמדות לחברים, עסקנו בצבר של מספר נושאים משמעותיים. ברצוננו להביא בפניכם סקירה קצרה של מרביתם:


תקנון קליטה


תהליך ארוך מאוד של למעלה משנה מגיע היום לסיומו עם ההצבעה על התקנון בקלפי. צוות רחב, במינוי מזכירותי עמל על חידוש התקנון הקיים משנת 2014.

התקנון במתכונתו הסופית, כולל בתוכו שני שינויים משמעותיים שעברו בהסתייגויות בקלפי לפני שבוע: קליטת בני זוג בנפרד, והפחתה משמעותית של דמי הקליטה.

זו הזדמנות להודות לצוות המסור על עבודתו ועל החלטתו להמליץ למזכירות להמשיך עם התהליך אל הקלפי, זאת למרות התחושות המורכבות והשינויים שהתקנון עבר בעקבות ההסתייגויות.

ניתן למצוא את התקנון החדש וכל נספחיו באתר הקיבוץ בקישור הבא.

הרכב הצוות (10): סיגל שיינקמן (רכזת), עילם בר-לב, איריס כנען, סתיו קנמון, אייל ילין, רוני יוניסיאן, אילנה אדוט, אמנון רותם, גלעד קאלך, דגנית זומרפלד.


נוהל פרודים-גרושים חדש


צוות במינוי מזכירותי קיבל משימה לחדש את נוהל הפרודים-גרושים שלנו משנת 2005. הצוות הגיש את עבודתו למזכירות שדנה ואישרה את הנוהל החדש.

ניתן למצוא את הנוהל החדש באתר הקיבוץ בקישור הבא.

הנוהל החדש ייכנס לתוקף לאחר תמחור שרשות הבניה נדרשת לו בנוגע לשיפוץ דירות הגרושים. אנו מודים לצוות על עבודתו ומצפים להתחיל לעבוד עם הנוהל החדש.

הרכב הצוות (7): איריס כנען, עילם בר-לב, ירון פרנק, אילנית חנני, ליאור גולדשטיין, דנית זיור-אור ועמית בן-זאב.


נוהל מכרזים לדירות מעבר


ועדת דירות סיימה בשבועות האחרונים תהליך ארוך של כתיבת נוהל חדש ומרענן למכרזים בדירות מעבר. הנוהל יחליף את ה”שיפוץ ללא דייר” שלאחר התנסות התגלה כנוהל לא מוצלח.

נוהל המכרזים מעביר את האחריות אל לחברים ומייצר יותר שקיפות בנוגע לתור והזכאויות למעבר. השבוע התקיימה שיחה פתוחה לכל דיירי שיכוני המעבר. לצערנו הגיעו דיירים בודדים לשמוע ולהשמיע. ועדת דירות תיקח את ההערות שעלו בשיחה ותדייק את הנוהל.

פרסומו הסופי לציבור יהיה מלווה במועד החלתו ובטבלה המארגנת את כל הדירות עפ”י סיווגן.

אנו מברכים את ליאור ואת כל ועדת דירות על הנוהל החדש והרצון המתמיד לקדם ולפתח את ההתנהלות המערכתית שלנו להפחתת מצוקות הדיור. הנוהל נמצא באתר וניתן לראותו בקישור הבא.


ירידה מקומה שניה מטעמי בריאות


נוהל שנכתב בבסיסו ע”י המזכירים ולאחר מכן עבר דיונים וכתיבה מחדש בצוות שהוקם ע”י רשות הבניה.

הנוהל נכתב במטרה להסדיר את המעמד של היורדים מקומה שניה מטעמי בריאות, את היקף השיפוץ לו הם זכאים, את לוחות הזמנים ואת משמעות הזכאות של “ירידה מטעמי בריאות”.

לאחר שהנוהל אושר במזכירות, התקיימה שיחה פתוחה לכל הדיירים המבוגרים המתגוררים בקומה שניה. במפגש הוצג הנוהל והתקיימה שיחה שנגעה בצורך של הדיירים שתהיה הסדרה בנוגע לירידה לקומת קרקע גם כשאין מצב בריאותי המחייב זאת.

הנוהל נמצא באתר וניתן לראותו בקישור הבא.


מוזמנים להיכנס לקישורים המצורפים בכל תחום, לקרוא ולהכיר את הנהלים החדשים.

שבת שלום, איריס ועילם

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן