משולחן המזכירים | איריס ועילם


חברות וחברים יקרים


הפעם ענייני תרבות על הפרק.

התרבות היא אחד מהיסודות החשובים של כל קהילה.

אתמול בערב התקיים ערב מוסיקלי מקסים שבפתחו ציינו את סיום הקדנציה של נתי וקארן לאחר 5 שנים מלאות ומאתגרות של ריכוז התרבות בקיבוץ.

לקיים תרבות רציפה ואיכותית בגן שמואל זה אתגר לא קטן המחייב אנרגיות רבות, המון לוגיסטיקה, יצירתיות, התאמת תכנים לקהילה גדולה ורב-דורית ועיסוק בלתי פוסק בגיוס אנשים לטובת הרכבת צוותי הפקה לחגים והאירועים הרבים הפזורים לאורך השנה.

זו הזדמנות עבורנו להביע את הערכתנו הגדולה לנתי וקארן על ההשקעה, האכפתיות והמסירות בשמירה על המסורות האהובות שלנו לצד חידושים והתמודדויות עם אתגרי התקופה (קורונה, מלחמה…). העשייה שלכן הורגשה היטב לאורך השנים הללו ואנו מודים לכן עליה מכל הלב.


ימים לאומיים:


פסח עוד רגע מאחורינו ואנו עם הפנים קדימה אל הימים הלאומיים: יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות.

גלי ומתן נכנסו הישר לתוך הימים האינטנסיביים הללו, ויחד עם הצוותים המסורים של הטקסים ואירועים, מבצעים חשיבה עמוקה והתאמות בתכנים בכל אחד מהטקסים והאירועים על-מנת להתאים אותם למציאות המורכבת שלנו.

אנו מזמינים את הציבור לעקוב אחר הפרסומים בקבוצת ה”תרבות” במקומי.


ביכורים:


ב- 11.6 נציין את חג הביכורים.

רכזי החג יחד עם רכזי התרבות, המזכירים ורכז שירותים נפגשו על-מנת לחשוב איך נכון לציין אותו השנה. הוחלט שהדבר הנכון והראוי ביותר הוא לארח קיבוץ מפונה הנמצא בבית-מלון ונבצר ממנו לחגוג את החג כפי שהיה רוצה. לאחר שייסגר הקיבוץ המתארח נפרסם לציבור. בכוונתנו לנסות ולשלב חלק ממסורות הקיבוץ המתארח בתוך תכני החג שלנו כך שהם ירגישו שהוא גם שלהם.

להחלטה זו תהיה השלכה ישירה על מספר האורחים שהחברים יוכלו להזמין לחג.

אנו מצפים ומקווים שכולם יקבלו זאת בהבנה ובפרגון ושכל מי שיכול לוותר על המקומות שלו עבור אורחים יעשה זאת על-מנת לאפשר את אירוח הקיבוץ.

בסוף החג – אנו בוחנים אפשרויות שונות של ארוחת חג עבור הקיבוץ שיתארח אצלנו אם בחדר האוכל ואם בפרוייקט של משפחות מארחות. לאחר שהדברים ייסגרו נעדכן ונפרסם.

גם כאן אנו מזמינים את כולם לעקוב אחר העדכונים.

לסיום, נאחל לגלי ומתן קדנציה עשירה, משמעותית ומלאה באתגרים ובעשייה.

הצלחתם – הצלחתנו.

שבת שלום,

איריס ועילם.

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן