משולחן המזכירים | איריס ועילם


חברות וחברים יקרים


ביום ראשון תסתיים לה שנת הלימודים וכל ילדי חברת הילדים יצאו לחופשת הקיץ במסגרת המפגשים ויצטרפו על חניכי הנעורים הנמצאים כבר בחופש וכבר הספיקו לחזור מטיול פתיחת הקיץ של שלושה ימים באזור הכנרת.

אנו מאחלים לכל הילדים והנערים שלנו חופשה מוצלחת ומלאה בחוויות חדשות.

לצוותי החינוך החברתי שעמלו רבות על הכנת פעילויות הקיץ, אנו מאחלים שהחופש יעבור בשלום, שהקשרים עם הילדים יעמיקו והכי חשוב – שגם אתם תצליחו להנות

ליונת דומב, שמנצחת על כל המקהלה הזו – אנו מאחלים שתדעי לג’נגל בין המשימות הרבות וחיי המשפחה ושכל התוכניות הרבות יצאו אל הפועל על הצד הטוב ביותר. זו גם תקופת חפיפה עבורך עם גילי גולדשטיין בריכוז הצעירים בקיבוץ, אז נאחל לך גם בזירה זו שהמקל יעבור באופן חלק ושיתפנה לך זמן למשימות הרבות הממתינות לך בחינוך.

בהזדמנות זו גם נאחל לזוהר בן שימול הצלחה רבה בכניסתך לתפקיד החשוב של ניהול כלל מערכת החינוך.


קליטה


בשישי האחרון התקיימה הצבעה בקלפי ובשעה טובה יש לנו תקנון קליטה חדש. בתהליך ארוך של הידברות הגענו להצעה יצירתית של תחשיב חדש לדמי הקליטה שנבחר, יחסית למחלוקות הציבוריות שהיו סביב הנושא, בהסכמות רחבות.

הציבור בחר שניתן יהיה להיקלט בנפרד וכבר עומדות על שולחננו מספר פניות של צעירים, בני קיבוץ, להתקבל לחברות מתוך הרצון להשפיע, להצביע בקלפי ולהיבחר לגופים השונים בקיבוץ.

הקליטה הדיפרנציאלית תהיה מלווה בחתימה על הסכם המחייב את בני-הזוג הנקלטים להצטרף אל בני זוגם המתקבלים לחברות במסגרת תקופת התושבות המאושרת ע”י הקיבוץ (עד שש שנים).


חילופי משמרות


עוד בשיחת הקיבוץ נבחרו מספר רכזי ועדות חדשים ובקרוב ניפרד מאלה שמילאו תפקיד במסירות גדולה וסיימו את הקדנציה שלהם:

  1. אריה זומרפלד – סיים קדנציה של 3 שנים בריכוז ועדת רכב ויזהר אלדן נבחר במקומו. ועדת רכב כבר הספיקה לבצע ישיבת פרידה מאריה והחל משבוע הבא יזהר ייכנס לנעליו. אריה ימשיך לשבת בצוות רכב מזכירותי העוסק בשיפור צי הרכב וסוגיות נוספות.
  2. ליאור גולדשטיין – ליאור מסיים במהלך הקיץ קדנציה של 5 שנים בריכוז ועדת דירות. זהו אחד התפקידים המאתגרים בקיבוץ המתמודד ללא הפסק עם המשאב הכי גדול שנמצא בחוסר בקיבוץ: דיור. שחר אלעד נבחרה להחליף את ליאור ותיכנס לחפיפה במהלך יולי. מועד מסירת המקל ביניהם יימסר לציבור בהמשך.
  3. יונת דומב – סיימה שנתיים משמעותיות בריכוז צעירים עקב הצורך לפנות את כל זמנה ומרצה לחינוך החברתי שלנו. יונת נכנסה לתפקיד אחרי וואקום של שנה ללא רכזת צעירים אשר אוייש בהתנדבות ע”י עינבר קדם-אסייג. בתקופה זו יונת מיסדה את הסדר הצעירים החדש ויחד עם עינבר הכניסו נהלים רבים והרבה סדר למערכת. את יונת יחליף גיל גולדשטיין שייכנס לחפיפה במהלך הקיץ ולקראת סופו יחליפה בתפקיד.

אנו רוצים להודות לרכזי הוועדות המסיימים (למרות ש-2 מסיימים רק בסוף הקיץ) על תקופה משמעותית של עשייה, מסירות גדולה ושותפות בדרך ומאחלים למחליפים הטריים הרבה הצלחה בתפקיד.


שבת שלום,

איריס ועילם.

שתפו :

Subscribe
Notify of
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפייה בכל התגובות
0
נשמע לשמוע את דעתך!x
דילוג לתוכן